Nisa: Bila Niat Kerana Allah S.W.T ...

Bila Niat Kerana Allah S.W.T ...



  لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ




Bila niat kerana Allah S.W.T
Sedar tak sedar perkara tu sentiasa ada masa untuk dilaksanakan
Asalkan niat tu niat kerana Allah S.W.T..
Bila niat betul kerja sentiasa jalan hehe

Dulu nak berubah,tapi teragak agak
Tapi Allah S.W.T guide hambanya ke jalan yg benar..
Bila hambanya ada niat nak ke jalanNya,Allah bimbing,Allah permudahkan segala urusan yg berkaitan..
Agar kita hambaNya kembali ke jalan yang benar
Itu lah redha Allah S.W.T namanya haha 

Alhamdulillah 
Allah S.W.T masih sayang pada aku
Terima kasih Ya Allah
Sedikit sahaja perubahan dengan niat mencari keredhaan Mu, Engkau bantu permudahkan segala urusan ku.
Alhamdulllah, sikit saja perubahan tapi membawa seribu satu erti pada aku hehe
Bukan aku kata aku dah cukup beriman tapi, memang bersyukur lah sebab sedar sebelum sampainya ajal
Selagi ajal belum sampai masing masing ada peluang nak taubat..

Semoga aku kuat dalam menempuh dugaan yang mendatang
Biar Istiqamah..



Comments
0 Comments

Tiada ulasan:

FOLLOWERs